فرشتگان زیبا

یک اتفاق ساده

1395/3/31 17:31
نویسنده : مینا بدر
63 بازدید
اشتراک گذاری

هو الحکیم.

ببخشید من یک سوال ازشما دوستان دارم .مانتو یا چادر خود را هنگامی که به خانه برمی گردید .چه کار می کنید؟

1- آویزان می نماییم .

2- رها می کنم روی مبل یا هر جای دیگر.

3- اول تکان می دهم وبعد همواره آویزان می نماییم.

لابد از خود می پرسید ، این سوال چه ربطی به کودک دارد؟ اما من از همین موضوع ساده برایتان داستانک واقعی را ذکر می کنم.

  من خانمی بودم  در انتظار آمدن نوزاد، به سلامتی نوزادم به دنیا آمد ، پسری قشنگ وزیبا ، وقتی فرزندم حدود دوسالش  شد، چون بیشتر مواقع ارتباطی با ما برقرار نمی کرد ، به دکتر مراجعه کردم .آزمایش هایی انجام دادم .

یک روز همین سوالات بالا را دکتر ازمن پرسید ، من جواب دادم که چادرم را به روی مبل پرت می کنم .

دکتر به من گفت که از وجود موی گربه د زندگی شما کودک شما دچار نوعی اتیسم خفیف شده است .

به شکر خدا و تلاش های این خانواده پسر آنها اکنون یک نوجوان برومند ورشید است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)